MENIRU

Assalamualaikum ..


Hai :))


Ok nie cter pasal semalam exam sejarah ..
hoo .. kenapa ade sejarah kertas 2 ??

soalan esey ??
nak terkeluar biji mata nie tgok soalan esey ..
hahhaah ..
tapi kalau baca buku xterkeluar laa biji mata nie kalau bace soalan tu ..
justt , senyum je :))


okey .. ite penat2 study ..
memerah otak baca buku sejarah tu .. hehehhe ..


tapi ..


ade pulak mhluk ciptaan Allah nie ..
mase exam ..
dengan selamba nya meniru ??


hoo ??
meniru ??
tanya kawan sebelah ke ??
oh xlaa ..


buka BUKU SEJARAH ..
comferm awk dapat A :)
kalau tanya kawan sebelah jawapan tu ok lagi.. nie sampai tiru buku .. agak ar ..


macam mane tu ??
cikgu xnampak ke ??


ok .. peraturan exam kan meja kena pusingkan kan ??
tapi dye x ..
so , senag laa nak meniru , coz buku tu ade bawah meja .. :)


kenapa cikgu xperasan ek ?? dye x pusing kan meja ??


aku perasan .. hehehe ,, ade syak jugak .. 
nie mesty meniru ..
pikir2 balik ..
ishhh .. xbaik ar .. main tuduh2 je ..


then ..
da lame tu ..
kawan aku pergi toilet ..
balik toilet dye bisik kat aku ..


"eh , _ _ _ _ tiru tau .. bawah meja dia ade buku "


" ye ke "


" ye .. kite nmpak "


hhahha .. bulan puasa gosip2 nie ..
xtahu laa betul ke x ..
pastu kawan aku lagi 2org .. gosip lagi ..
lebih kurang macam nie laa ayat nya ..


" da laa xpuasa , minum air depan orang pastu meniru pulak tu "


pastu ade suara yang agak kuat .. satu kelas dengar laa sng cter ..


" KALAU NAK KUTUK TU DEPAN2 LAA .. XPAYAH LAAA BELAKANG2 " !!!!


Pastu , die menangis ..
budaq2 lelaki .. semua tgok aku n kawan2 aku ..
dorang macam salah kan ite orang laa ..


satu aku nak cakap ..
aku suka tengok kau menangis :))
jadi gile dok lakonan kau ..
pasni boleh jumpa ahmad idham laa .. cakap kau da boley belakon ..


hehehe .. kenapa perlu menangis ??
pastu budaq2 lelaki bekap kau laa ..
ok , aku tahu ..
kenapa dorang bekap kau ..
sebb kau da bagi jawapan kat dorang kan  ??
sebb tu laa dorang kena bekap kau ..


sebenarnya .. memang betul kan kau meniru buku ..
banyak bukti yang ite org da dapat ..
ite org pon bukan suka main tuduh2 je kalau xde bukti ..


pastu , cikgu tanya kenapa _ _ _ _ menangis ??
cikgu pon pergi tempat dye ..
then , g tempat ite org pulak ..


" awk ejek dye eh ?? "
"eh :) cikgu mane ade "
"awk cakap ape kat dye "
"entah , laa cikgu .. ite org pon xtahu nak cakap ape . tgok je laa result macam mane nanty :) "


ok , pastu dye kuar ..
ite org suruh spay ite org tgok kat bawa meja dye ade buku x ..
pastu , dye kate ade .
buku rujukan sejarah ...


dah sah meniru :)


jap2 ..
tapi dye cakap .. buku tu memag ade kat bawak meja dye , tapi dye xtiru pon ..
boley percaya ke ??
ok , kalau kau tahu buku tu memang ade bawak meja kau kenapa kau xpusing kan meja ??
da memag peraturan nya macam tu kan ??
kalau kau xmeniru pon org lain akan syak kau meniru !!


(tibe2 aku emo)


pastu kawan aku cakap ..


"agk2 dye bagi tahu boy dye xpasal nie?"
"eh , klau dye bagi tahu boy dye , mmg dye tu _ _ _ _ _ laa"

"a'ah ek .. ape seyhh .. tu pon nak bagi tahu boy dye"
"pasal pmpuan kot"




balik ..


boy dye cari spay ite org ..
dye nie laa yg tgok buku kat bawa meja ..


"pahal ??"
"pape hal flet ar "
pastu , boy dye teros bla ..


sekarg aku nak tanya kau ..


kenapa boy kau cari dye ??
kenapa boy kau xcari ite org ??
kenapa kau sebut name dye je kat boy kau ??
kenapa kau xsebut name ite org ??
kenapa ???
aku nak gak berdebat dengan boy kau ..


malam tu boy dye tepon spy ite org ..
lebih kurang mcm nie laa ayat nya ..
aku pon xingat da .. heheheh ..


"kau ape xpuas hati dengan aku" 


"pahal aku pulak .. kau cakap dengan girl kau tu , xpuasa hormat laa org siket"


"kau jangan kacau dye lagi boley x , dye tu ade penyakit yang boley sampai ke tua ..
lagi pon aku da nak tunag dengan dye "


"(hp yg dye pegang letak jauh2 , sambil ketawa kuat2) HAHAHAHAHAHAHA .. BODOH2 ..




mase kat kelas tady dye cter kat ite orang ..
berdekak je ite org dengar :))


nie lagi satu gosip aku dengar ..


kau bertukar kertas dengan e_q_a kan ??
kau suruh dye buat kertas kau kan ??
kan kan ?? kenape ek ??




da laa .. berubah laa ..
kau memag da berubah , tapi sekejap je ..
kenapa sekejap ??


copy paste dari wall kau ..


KALAU IKUTKAN HATI , AKU RASA MACAM NAK LEMPANG JE MUKA DIA......


ko tudo aq bkn2..ae series aq ta na lyn ko....aq ta uat apw y ko bgy tawu at bdk2.......aq just guau jew td..tp ko bdoh g cye..n ko bgy tawu at bdk2..ae aq kne rejck ar,,,,,aq tawu kowq pndai..tp jgn pndng aq mcm to sekly..aq jjo aq terase gyler at konwq,,,aq sdar aq ny mcm ane..aq sdar ar,,aq nagis,,,aq sedih,,bdoh sngt kew aq,,,cmpai mcm to skly ko uat..ko ssh aq tolng tau..aq ta lpe kwn
tp ny kowq blas ..thanks





*xnak layan ?? ade ite org kisah ??
*aku suka bace ape yang kau tulis ..
*kalau kau betul2 ikhlas tolong dye , kau xungkit ..
*kau xbodoh .. tapi kau malas nak berusaha .
*kite orang memag selalu tolong kau kalau kau nak tanya ape yang kau xfaham .. tapi kau xnak tolong diri kau sendiri ..
*ite org cakap ape yang betul .. xkan ite org nak main tuduh2 macam tu sekaly .. kau pon tahu kan ite irg nie macam mane ..
*wlcm :)


tunggu mase .. ite org nak face to face dengan kau ..
nak tgok kebenarannya sendiri dari diri kau :))








*suka haty kau laa nak buat ape , exam pra percubaan je kot .. bukan SPM pon .. kalau Spm lain laa .. ( !_! )








This is My Story

xpayah nak gedik2 sangat copy2 nie