TAK PUASA

ASTAGHFRIULLAHALAZIM ..


Kau xpuasa lagi ??
ape nak jadi nie ..
bukan sehari kau xpuasa ..
da berhari2 ..


dengan selamba nya ..
kau pergi dapur minum air ..
then , makan rempeyek mak aku ..


shitttt ..
pagi2 bangun sahur ..
makan sampai tambah2 ..
amboii ..
jadi betul lakonan kau ..
time buke pulak ..
makan melaikan org yang berpuasa ..


kau ingat mama dengan abah xtahu ke ??
dorang tahu k ..
aku yang bagi tahu ..
hehehehe ..
biase laa aku ..
cam xkenal pulak an ..


adq aku pon puasa cukup laa ..
xde pon ponteng2 ..


kau tu da besar ..
umo pon da 18 tahun ..
lelaky pulak tu ..
eh .. malu laa xpuasa ..


kau dduk uma aku nie ..
banyak lemak pulak eh ..
kalau kat rumah sendiri .. xberany pulak nak buat ..




*kau dah besar kan .. pandai laa kau pikir dosa pahala*






This is My Story

xpayah nak gedik2 sangat copy2 nie